zaterdag 28 februari 2009

Los Angeles en thuis..:|

Hallo,
Schokkend, we zijn weer terug in Nederland. vijf maanden zijn omgevlogen. vijf maanden mooi weer ook.. Dat valt me nu wel heel goed op. terug in Nederland. Rotweer, welkom terug:P..
Zou mezelf bijna depressief kunnen praten.. bijna, want het is ook wel weer erg leuk om familie en vrienden te zien/ spreken. En dan m.n natuurlijk Bente. Maar, my god, die weet wel de momenten uit te zoeken om haar stembanden te oefenen.. Als ik, vermoeid van lange reis, terugkom.;) voordeel is dan wel dat ik half 8 van bed ben en geen jetlag verschijnselen heb. Benieuwd hoe het met Menar gaat. LoL. das wel vreemd. 5 maand praktisch altijd samen geweest. Gisteravond haar bij d'r ouders huis uit de auo 'gezet' en richting Bente gegaan;)

Moet zeggen dat het nog wel wat onwennig is om terug te zijn.. Geen hostels meer, geen geregel, geen plannen hoe van A naar B te komen. Back to reality. Zo voelt het een beetje. Gelukkig ga ik over een paar maand alweer naar jordanie! Menar over 2 week alweer naar Irak.
Mooiste wat tegen mij gezegd is na terugkomst: Germi; "goh, Marco, je hebt wel een bruine kop hoor" Katsjingg!!

Goed, zal nog eens een terugblik doen over de laatste week. Volgens mij was ik in vorige stuk geeindigd dat Perla vanuit Mexico onze kant op zou komen en dat we nog een stuk door omgeving LA zouden trekken. Mja, die kwam dus niet... Ze konden de jusite papieren niet krijgen bij de grens, om de auto mee te kunnen nemen. Was zaterdag, met maandag een feestdag, dus konden ze pas dinsdag papieren regelen. Dus toen het hele feestje maar afgezegd. We zijn nog een dagj naar de oscar uitreikingen geweest (zondags) Dagje geshopt. Naar Warner Bros. geweest! Wat Menar echt helemaal geweldig vond omdat we veel van haar favoriete serie te zien kregen (Gilmore Girls).
Tussendoor veel gekloot met Finnair om de vliegtickets om te zetten naar een eerdere datum dan zaterdagavond in Nederland aankomen. Zouden eerst woensdag terugkomen, daarna donderdag en uiteindelijk werd het vrijdag. De vlucht van LA naar London was geen probleem. Liep hele tijd vast op de een volle vlucht van London naar A'dam. Vrij frustrerend.

Maargoed, nu dus na een vrij vermoeiende vlucht terug in Nederland. Aangezien mijn ouders het nog een paar dagen langer zonder mij wilden:P. Zijn die een weekendje weg naar Duitsland. Hierdoor kan ik fijn veel bij mijn nichtje zijn. Heb nu namelijk mijn bed staan bij Erik en Germi:)

Volgens Yukkie zijn Menar en mijn mobiele nummers ook weer werkzaam. Nu heeft alleen mijn pa mijn mobiele telefoon mee (THANKS!;)) Maar misschien scharrel ik nog wel ergens een oud barreltje op waar de simkaart ingestopt kan worden. Daarnaast is Menar gewoon ook weer thuis te bereiken en ik bij Erik en Germi (0528-261233)

Nu bezig met kopieren van de map met foto's en videos van Menars laptop naar externe harde schijf.. Gelukkig duurt het nog maar 30minuten... foto's doe ik dus even wat later:) Uhm, NU dus!;)

With one of my Favorite Stars!
Menar met die van haar.
Hollywood!
Behind the curtain;)
Ik @ kodak Theatre met Oscars!
Menar op de trap waarover 24u later de grote sterren zelf lopen:)
Seciaal ter ere van Tims verjaardag ff een Dos Equis gescoord:)
LoL met chopstick in koreaans rest.

Light, camera, Action!!
gilmore girls
Phoebe immitatie;)
beroemd bankje;)
Voertuig uit watchmen.
Menar en haar droomauto:)

Ik met mijn helden:)
Helemaal gestoord tijdens laatste vlucht....
Ok. dat was het voor nu.
Besos Marco

1 opmerking:

Anoniem zei

Welcome back baby!

Marianne